• phone: 02136059963
  • Email us: gavaher.kenzel@gmail.com
  • Instagram: kenzel.ir

رنگ مشکی جذابیت زیادی برای لباس شب و لباس مجلسی دارد و انتخاب مناسبی برای انتخاب رنگ لباس شب محسوب می شود

لباس شب و لباس مجلسی یکی از زیباترین مدل های لباس هستند که معمولا رنگ های مختلفی ندارند.بعد از مطالعه در مورد نحوه

انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن در ادامه نکاتی را برای انتخاب رنگ لباس شب ارائه می کنیم تا با ذهن بازتری بهترین انتخاب را داشته باشید .

اغلب برای لباس شب و لباس مجلسی رنگ مشکی پیشنهاد می شود . رنگ مشکی به فرد وقار و جذابیت بیشتری می دهد و برای مهمانی های شب مناسب تر است . استفاده از تزئینات خاص ، گل های تیره روی لباس و یک شال زیبا ، رنگ مشکی را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد .

لباس شب

می توانید رنگ قرمز را برای لباس شب و لباس مجلسی انتخاب کنید .

لباس شب و لباس مجلس قرمز رنگ ، تمام شب را روشن می کند

 

لباس های شب و لباس مجلسی با پارچه های رنگارنگ نیز جلوه ی خوبی دارد . این مدل لباس های رنگارنگ و گل دار باعث شادی

شما می شود . البته چین ، نوار ، تکه دوزی ها و پولک ها این مدل لباس ها را خاص تر می کند .

حتی می توانید برای مهمانی های رسمی، لباس شب و لباس مجلسی رنگ سفید را انتخاب کنید . رنگ سفید سلیقه ی ناب و احساس پاک شما را نشان می دهد و به همین خاطر لباس عروس به رنگ سفید است . لباس شب و لباس مجلسی سفید با تکه دوزی ها و تزئینات براق جذابیت فوق العاده ای به شما می دهد .

برای مهمانی ها و مجالس شبانه یک کیف چرم و مخمل دست تان بگیرید . برای انتخاب جواهرات نیز مروارید ، یاقوت کبود ، الماس و زمرد بهترین انتخاب خواهد بود .
بهتر است رنگ کفش و صندل تان را با رنگ لباس شب تان ست کنید . انتخاب یک کفش پاشنه بلند براق به رنگ لباس شبی که پوشیده اید ، شما را خاص تر می کند . اگر می خواهید کفش یا صندل جلو باز بپوشید ، حتما ناخن های پایتان را پدیکور کنید .

Leave a reply